Mar 22, 2014

T.P.A Group Challenge: 27. Vamp Nails

Hello! ^_^

For today I will show you another theme from the T.P.A. Group Challenge (I haven't joined in for a while but I really like this challenge). The theme is "vamp nails" and I thought that the girls will consider wearing red - the color of passion, so I thought of using purple, which I find mysterious and intriguing.

Pentru astazi am pregatit o manichiura din cadrul T.P.A. Group Challenge (n-am mai participat de mult la aceasta colaborare, dar imi place mult aceasta provocare). Tema este "vamp nails" si m-am gandit ca fetele vor merge mai mult pe culoarea rosie - culoarea pasiunii, asa ca eu am ales movul, care mi se pare misterios si intrigant.


I made a gradient using 3 types of purple nail polish and I applied black caviar beads on two nails. :D
Am combinat trei lacuri de unghii mov intr-un gradient si am aplicat bilute caviar pe doua dintre unghii. :D




I applied a matte top coat after taking these pictures and Ill show you the result tomorrow! :D
Am aplicat un top coat matifiant dupa ce am facut aceste poze si am sa va arat maine rezultatul! :D

Let's see what the other girls did!
Sa vedem ce au facut si celelalte fete!

Mihaela (Ela's Dreams) - http://elasdreams.blogspot.ro


2 shared dreams:

Ela's Dreams said...

foarte frumoasa combinatia imi plac unghiile tale mov :)

Sophiesticat said...

:D multumesc!

Post a Comment

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo