Mar 25, 2013

Velvet nails

This is my first attempt at Velvet nails. I think it turned out pretty well, what do you say? ^_^


I made a small tutorial for anyone that's interested. Unfortunately the pictures didn't turn out so well so it's more of a stept by step guide...


And here is a bonus, my latest entry for the Tip Top contest I was telling you about in the previous posts! :D


4 shared dreams:

Unknown said...

Ce faci? Acum am vazut ca m-ai bagat in lista de "nail art gurus" :)) Mega dragut, apreciez si m-a incantat mult faza :D Ador unghiile pe care le-ai facut pentru concursul Tip Top, au iesit foarte bine! Apropo de pictat, pregatesc pentru azi o postare cu pensulele must-have, poate te intereseaza :D Sper ca n-ai facut deja greseala de a-ti lua un set d-ala cu 15 pensule cu maner alb :-s

Sophiesticat said...

Hello!Multumesc pentru aprecieri! :D
Am primit un set de 15 pensule de la la ai mei, de Craciun (cu maner roz, nu alb) si chiar sunt multumita de ele (cel mai mult ma incanta ca nu sunt din plastic, cum a patit o prietena).
Am sa citesc articolul, oricum iti urmaresc blogul cu interes. ^_^

Unknown said...

Ah, e ok daca esti multumita de ele. Primul meu set avea cateva prea groase si a trebuit sa le tai :-s si la cele pe care le-am folosit mai des s-au stricat perii in varf.

Sophiesticat said...

Inca nu am avut probleme cu ele... Astept sa vad cum se comporta mai incolo. Oricum, articolele tale sunt foarte bune si informative! :D

Post a Comment

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo