Sep 28, 2013

T.P.A. Group Challenge: 5. Inspired by a country (Japan)

Hello! ^_^
This Saturday I will show you a manicure inspired by a country. At the beginning I wanted to paint something representative for England, one of my favorite countries, but, afterwards, I decided to challenge myself and be a little more creative, so I chose Japan (a country with one of the most fascinating cultures in the world!)

Salut! ^_^
In aceasta zi de sambata am sa va prezint o manichiura inspirata de o tara. La inceput am vrut sa pictez ceva reprezentativ pentru Anglia, una dintre tarile mele preferate, dar, am decis sa aleg ceva mai dificil, care sa ma puna la incercare si sa fiu mai creativa, asa ca am ales Japonia (o tara a carei cultura este una dintre cele mai fascinante din lume!)



I started with the idea of painting the Japanese flag on my nails (all white with a red circle) and I painted some of Japan's specific symbols with acrylic paint: an arch/gate (Torii) on my thumb, a tower (Pagoda) on my ring finger and the words "wolf" and "cat" written in Kanji.

Am inceput cu ideea de a picta steagul Japoniei pe unghii (alb cu un cerc rosu) si am pictat cateva simboluri specifice tarii cu vopse acrilica: un arc/o poarta (Torii) pe degetul mare, un turn (Pagoda) pe inelar si cuvintele "lup" si "pisica" scrise cu Kanji.






The other girls came up with beautiful manicures, as well. Check out their blogs! ^_^
Si celelalte fete au niste manichiuri frumoase. Treceti si pe la ele! ^_^

Maria (Konad Addict) - http://konadnails.blogspot.ro

18 shared dreams:

jules313 said...

wow, love it ^_^

Mădălina said...

Alta idee originala pe care o vad la aceasta colaborare. Superba manichiura. :*

Maria said...

cute <3

Oana said...

foarte frumoase :)

Rita said...

Imi plac foarte mult unghiutele tale, ti-au iesit superb :*

Iulia B. said...

adevarul e ca Japonia este o tara minunata, si de la care ai de unde te inspira :)

Nailglaze said...

Foarte frumoasa!

Anca said...

Ce tare e manichiura

Sophiesticat said...

thank you! :D

Sophiesticat said...

Multumesc mult! :*

Sophiesticat said...

^_^

Sophiesticat said...

Multumesc! ^_^

Sophiesticat said...

Yay! Multumesc! :D

Sophiesticat said...

Asa e :D

Sophiesticat said...

Multumesc mult! :D

Sophiesticat said...

Merci! ^_^

Ela's Dreams said...

o manichiura originala si draguta :)

Sophiesticat said...

Multumesc! :D

Post a Comment

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo